T.E.
8/01/2024

Imatge del viver d’empreses d’Ascó.
El municipi d’Ascó destinarà els fons nuclears per millorar l’eficiència energètica del seu viver d’empreses. Tal com detalla el mitjà Ebredigital, un cop la Generalitat ja ha executat el primer pagament corresponent a l’exercici de 2023 per un valor aproximat de 174.000 euros, l’ajuntament explica que la destinació d’aquests diners serà per un projecte de transició ecològica de cara a millorar l’eficiència energètica del viver d’empreses i d’aquesta manera, que pugui ser un equipament més sostenible. Tot i això, encara queda per repartir una segona bestreta d’uns 30 milions d’euros, dels quals 830.000 correspondran al municipi d’Ascó i que per aquest 2024 s’ha pressupostat destinar a la construcció de noves naus al polígon industrial per aquelles empreses que es vulguin implantar al territori.
Segons l’ajuntament, aquest Fons de transició nuclear s’ha de gestionar en clau de futur i de projecció econòmica, i en aquest sentit, l’alcalde ha afirmat “que damunt de la nostra taula ja tenim projectes preparats per poder implementar els diners del fons, i tots ells estan regits per una doble condició: la reindustrialització i la diversificació econòmica”.























