T.E.
8/01/2025

Imatge de la nova junta directiva
L’Associació d’Agències de Viatges Receptives de la Costa Daurada (AAVRCD) ha renovat la seva junta directiva i ha nomenat Enrique Lozano Vega com a nou president de l’entitat, en substitució de José Luis Túnez, que ha exercit el càrrec durant els darrers dotze anys. El relleu suposa l’inici d’una nova etapa amb la voluntat de donar continuïtat a la feina feta fins ara i reforçar el paper de les agències receptives com a agents clau del turisme al territori.
Constituïda l’any 1999, l’AAVRCD agrupa actualment setze empreses del sector de les agències de viatges receptives de la Costa Daurada. L’associació té com a principals objectius defensar els interessos del col·lectiu, canalitzar informació d’interès per als associats i actuar com a interlocutor davant les institucions i els diferents agents turístics. A més, forma part activa de la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT) i col·labora habitualment amb patronats de turisme, organismes de promoció i altres associacions empresarials del sector.
El nou president, Enrique Lozano Vega, de 53 anys, és diplomat en Turisme i compta amb formació en administració hotelera a l’Institut Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils, així com un MBA Executive a AEA Business School. Disposa d’una àmplia trajectòria professional vinculada a la touroperació i a la gestió de destinacions turístiques, amb responsabilitats directives en grups com Hotelbeds, TUI Group i W2M, on ha ocupat càrrecs com a Destination Manager de la Costa Daurada, Regional Director i, actualment, Director Regional d’Europa.
En assumir la presidència, Lozano ha expressat que és “un honor i una responsabilitat” rellevar José Luis Túnez després de dotze anys al capdavant de l’associació. En aquest sentit, ha remarcat que el principal repte és mantenir la presència activa de l’AAVRCD dins del sector i continuar representant el conjunt d’agències de viatges receptives, destacant la seva aportació a la riquesa econòmica del territori.
La nova junta directiva de l’AAVRCD queda formada per Enrique Lozano Vega, com a president; Jerome Pouil, com a vicepresident; Óscar Cabrera, com a tresorer, i Sofia Sada, com a secretària.
























