Prades recupera la Fira del Vi i del Cava aquest cap de setmana

T.E.
10/07/2023

Imatge d’arxiu de la Fira del Vi i el Cava de Prades.

El proper cap de setmana, 15 i 16 de juliol, Prades acollirà de nou la VIII edició de la Fira del Vi i del Cava. La darrera edició, es va consolidar amb la venda de més de 4.500 tiquets de degustació.

En l’edició d’aquest any, els amants del vi i el cava podran tornar a citar-se a Prades en un entorn únic en una fira que aposta pels productes de qualitat i proximitat. Enguany hi haurà una quinzena de parades on els visitants podran degustar els vins, caves i cerveses de la zona acompanyat de les propostes gastronòmiques locals dels bars, restaurants i parades. Els tiquets es podran adquirir en blocs de deu i cadascun valdrà un euro.

La fira obre portes dissabte de sis de la tarda a les onze de la nit i diumenge d’onze del matí a tres de la tarda i inclou amenització musical amb l’espectacle “Catacústic” a càrrec de Koeman.