T.E.
15/05/2025

El Complex Industrial de Repsol a Tarragona i Eurecat reforcen la seva col·laboració per contribuir a accelerar el cicle d’innovació i l’escalat industrial de tecnologies diferencials
El Complex Industrial de Repsol a Tarragona i el centre tecnològic Eurecat han formalitzat una aliança estratègica per desenvolupar tecnologies innovadores centrades en la descarbonització, l’autonomia industrial i la sostenibilitat. L’objectiu és accelerar el cicle d’innovació i aplicar solucions d’alt valor en àmbits com la captura i ús de CO₂, l’hidrogen renovable, la robòtica autònoma i la intel·ligència artificial.
Segons Javier Sancho, director del complex de Repsol, aquesta col·laboració permetrà aplicar innovació pràctica als processos industrials per millorar-ne l’eficiència i la competitivitat. Per la seva banda, el director general d’Eurecat, Xavier López, ha destacat que l’aliança posiciona el territori com un referent en transició energètica i economia circular.