T.E.
18/05/2026

El resort residencial presenta Martinet al SIMA de Madrid després d’un nou any rècord de vendes
INFINITUM, el resort residencial d’alt standing situat a la Costa Daurada, ha anunciat el llançament de Martinet, una nova promoció formada per 40 vil·les exclusives amb aparcament privat, jardí, terrassa i piscina comunitària. El projecte s’ha presentat aquesta setmana en el marc del Saló Immobiliari Internacional de Madrid (SIMA).
La nova promoció arriba després de les anteriors fases residencials de Ponent i Mestral, que es van vendre en poc temps. En aquest cas, INFINITUM ha decidit obrir un procés de preinscripció davant la previsió d’una elevada demanda. Cada una de les noves vil·les disposarà de quatre habitacions i tres banys, a més d’espais exteriors privats i aparcament subterrani.
Actualment, diverses promocions d’apartaments del resort superen ja el 50% de comercialització. Des de l’inici del projecte residencial, l’any 2021, INFINITUM ha venut més de 375 habitatges.























