T.E.
22/05/2025

L’objectiu de la jornada és generar un espai de debat i aprenentatge compartit entorn del compromís social de les empreses turístiques
El pròxim dijous 5 de juny, a partir de les 9:30 h, l’Hotel Blaumar de Salou acollirà la tercera edició de les Jornades de Sostenibilitat organitzades pel Grupo Blaumar. Sota el títol «El turisme com a motor d’inclusió i desenvolupament local», la trobada reunirà professionals del sector turístic, entitats socials i experts per reflexionar sobre el potencial del turisme com a eina de transformació social.
L’objectiu de la jornada és generar un espai de debat i aprenentatge compartit entorn del compromís social de les empreses turístiques, el seu impacte en el territori i les oportunitats que poden oferir en clau d’inclusió, sostenibilitat i desenvolupament local.
El programa inclou diverses taules rodones i ponències, entre les quals destaca una intervenció sobre lideratge responsable i la inauguració del Projecte Efímero, una proposta artística vinculada als valors de sostenibilitat i canvi social.
Entre les persones participants hi haurà Teresa Torres-Coronas, professora de la Universitat Rovira i Virgili (URV); Emma Pérez Pla, de la Creu Roja Tarragona; Daniel Oury, d’Ilunion; Nuria Franco, del Grupo Blaumar, i Paula Gómez, de Balañá Eguía. Tots ells aportaran la seva experiència des de diferents àmbits professionals i socials.
Les persones interessades poden consultar el programa complet i inscriure’s a través del següent enllaç: bit.ly/inscripciogb.