La Fira de Mont-roig del Camp celebra la 142a edició del 31 de juliol al 3 d’agost

T.E.
23/07/2025

Una de les novetats destacades d’aquest any seran les matines remullades i el circuit popular Rocaxof!

Del 31 de juliol al 3 d’agost, Mont-roig del Camp acollirà una nova edició de la seva Fira, una de les més emblemàtiques de la comarca, que enguany arriba a la seva 142a edició amb una combinació d’activitats culturals, populars i lúdiques pensades per a tots els públics. L’esdeveniment tornarà a ser un punt de trobada per als veïns i visitants, amb una programació festiva marcada per la convivència, la música i la gastronomia.

Una de les novetats destacades d’aquest any seran les matines remullades i el circuit popular Rocaxof!, una proposta intergeneracional i participativa impulsada pel CE l’Areny, que recorrerà el camí entre l’Ermita i el poble a través de proves lúdiques. Aquesta activitat busca fomentar la diversió col·lectiva i el gaudi compartit entre persones de diferents edats.

El programa començarà dijous amb el Sarau Pisciner, a la Piscina Municipal, i continuarà a la Pista d’Estiu amb la música de DJ Ada. Divendres, després de la cercavila de la Zebrass Band, tindrà lloc la inauguració oficial, i a la nit, el recinte firal acollirà un dels plats forts: el concert de Les Que Faltaband, una formació femenina que combina música, humor i crítica social. També hi haurà havaneres i un castell de focs.

Dissabte hi haurà activitats per a tots els gustos, des d’un gran tobogan aquàtic al matí fins a la Festa Holi i la Festa de l’Escuma, seguides d’un vermut musical amb el DJ Francesc Torres. El dia culminarà amb correfoc, ball de fira amb La Chatta i sessió final amb DJ Pau Brull.

Diumenge, a més del Rocaxof!, es farà la Trobada Gegantera de Mont-roig del Camp, organitzada per la colla del Barri de Dalt “Pitota i Pitot”, amb cercavila i ballada final a la plaça Miramar.

La cloenda serà diumenge a la nit amb l’obra de teatre Moltes Mercès, interpretada per Mercè Comes, una comèdia amb to crític i mirada humana que posarà el punt final a la Fira amb un accent cultural i reflexiu. L’entrada és gratuïta, però caldrà recollir-la prèviament a les OMACS de Mont-roig o Miami Platja.

Acto de presentación del Anuario TarragonaPort 2026

Acto de presentación del Anuario TarragonaPort 2026

T.E. 9/04/2026 El próximo martes 28 de abril, el Celler de Vila-seca acogerá una nueva edición de la presentación del Anuario TarragonaPort 2026, que este año se centrará en las tendencias de futuro de la logística. El acto, organizado por el portal TarragonaPort.com,...