T.E.
25/06/2026

L’Ecoespai de Miami Platja acollirà el 29 de juny un programa amb tres taules rodones per analitzar els principals reptes i oportunitats d’aquest model turístic
La primera edició de la fira ATURA, impulsada per l’Ajuntament de Mont-roig del Camp, posarà el punt final el pròxim 29 de juny amb una jornada professional que convertirà l’Ecoespai de Miami Platja en un espai de debat sobre el present i el futur del sector del càmping. La cita coincidirà amb la celebració del Dia Mundial del Càmping i estarà oberta tant a professionals i empresaris com a representants d’administracions públiques i a qualsevol persona interessada en aquest àmbit turístic.
L’objectiu de la jornada és analitzar els principals reptes i oportunitats d’un sector que continua guanyant pes dins de l’oferta turística. El programa començarà a les 9.30 hores amb la benvinguda institucional a càrrec de la regidora de Turisme, Yolanda Pérez, i continuarà amb una primera taula rodona dedicada al paper de les associacions del sector. El debat reunirà representants de les principals entitats de càmpings d’àmbit estatal, català, de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre i de Mont-roig del Camp per abordar estratègies que contribueixin a reforçar la competitivitat del sector.
La segona sessió, prevista a partir de les 11.30 hores, estarà centrada en els models d’excel·lència empresarial. Professionals de grups com WeCamp, BAM Resorts, Grup Blasi – Càmping Sangulí i Playa Montroig Camping Resort compartiran experiències i analitzaran diferents fórmules d’èxit, des dels grans resorts familiars fins a projectes més singulars i de dimensions reduïdes.
La jornada conclourà amb una tercera taula rodona dedicada a les destinacions de càmping, en la qual participaran responsables institucionals de municipis com Zarautz, Tarifa i Mont-roig del Camp, així com representants del Patronat de Turisme Costa Daurada i Terres de l’Ebre. Durant aquest bloc també es presentarà l’impuls de Adescamp, una futura aliança de municipis especialitzats en el turisme de càmping que neix amb la voluntat de fomentar la col·laboració entre destinacions.
La cloenda anirà a càrrec de l’alcalde de Mont-roig del Camp, Fran Morancho, que posarà fi a una jornada concebuda per convertir-se en un punt de trobada de referència per als professionals d’un dels sectors més rellevants del turisme a la Costa Daurada.























