T.E.
29/01/2024

La nova programació de converses amb creadors Prosceni Reddis Bartrina 2024, que compta amb dos cicles que acolliran a quatre convidats destacats de l’àmbit de la cultura, comencen demà dimarts. Les converses tindran tindran lloc al Teatre Bartrina a les 19:00 h, des del 30 de gener al 2 d’abril de 2024. Les entrades als cicles són gratuïtes, i es poden reservar accedint a la web de la Fundació a l’apartat «Agenda».
La primera part del cicle Prosceni Reddis Bartrina 2024 engega amb el Cicle: «L’ofici en viu», on Joan Magrané, conductor del cicle, conversarà amb tres professionals de la composició musical i la direcció d’orquestra:
– El dia 30 de gener, vindrà a Reus Josep Maria Guix, compositor
– El dia 13 de febrer, Josep Pons, director d’orquestra
– I, finalment, el dia 5 de març, serà el torn d’Antoni Ros Marbà, compositor i director d’orquestra
L’última sessió forma part del cicle «Trajectòries» conduïdes per l’actriu i directora de teatre, Rosa Mateu, que conversarà de forma intimista amb l’actriu Clara Segura. Tindrà lloc el dia 2 d’abril.
El projecte Prosceni Reddis Bartrina és un cicle que va començar el 2022 amb converses sobre la trajectòria de destacats creadors i artistes del món de les arts escèniques: cinema, teatre, dansa, música… que han tingut un abast nacional i estan relacionats d’alguna manera amb la ciutat o alguna de les seves institucions o entitats.
Totes les converses es poden tornar a visualitzar a l’apartat de conferències del web de la Fundació Privada Reddis.
























