Un any sense peatges

T.E
29/08/22

Aquest proper dimecres es compleix un any de l’inici de la gratuïtat de la majoria d’autopistes a Catalunya. El 31 d’agost de 2021 es van aixecar les barreres de l’AP-7, AP-2, la C-32 i la C-33, després de dècades de pagament per fer-ne ús.

Tot i això, altres autopistes es mantenen de pagament a Catalunya. Per fer ús de la C-16 als Túnels de Vallvidrera, la C-16 (autopista de Montserrat), de Sant Cugat a Manresa, la C-16 al seu pas pels Túnels del Cadí i la C-32 (autopista Pau Casals), de Castelldefels al Vendrell cal pagar i tots els peatges d’aquestes vies són de la Generalitat.

Després d’un any de la supressió de gran part dels peatges, el Govern continua sense trobar una solució tant als múltiples embussos que pateixen aquestes carreteres, especialment els caps de setmana, i la supressió dels peatges que la pròpia Generalitat gestiona.

Port Tarragona creix un 19% al maig impulsat pels líquids a doll

Port Tarragona creix un 19% al maig impulsat pels líquids a doll

T.E. 23/06/2026 El Port de Tarragona va tancar el mes de maig amb un moviment total de 2,5 milions de tones, una xifra que representa un increment del 19% respecte al mateix període de l’any passat. Aquest resultat permet situar el tràfic acumulat dels cinc primers...