T.E.
30/07/2026

El lloguer de la nau B a un operador logístic internacional permet assolir el 100% d’ocupació del complex de la Bisbal del Penedès, amb prop de 149.000 metres quadrats de superfície
El Panattoni Park Tarragona, situat a la Bisbal del Penedès, ha assolit la plena ocupació després de formalitzar el lloguer de l’última nau disponible a un operador logístic internacional.
L’operació correspon a la nau B, amb una superfície de 66.430 metres quadrats. Amb aquesta incorporació, el parc logístic completa l’ocupació dels seus tres edificis i reforça la seva posició com un dels principals pols logístics del Camp de Tarragona.
El complex va ampliar les seves instal·lacions l’any 2024 amb la construcció de dues noves plataformes, fet que va elevar la superfície total fins als 148.940 metres quadrats. Actualment, està format per tres naus: la nau A, de 42.474 metres quadrats, ocupada per Naeko; la nau C, de 39.370 metres quadrats, on opera GXO, i la nau B, recentment arrendada.
Aquesta darrera instal·lació disposa de 84 molls de càrrega i descàrrega, distribuïts entre les dues façanes, una alçada lliure d’11 metres i una àmplia zona de maniobres de 35 metres, unes característiques pensades per optimitzar l’activitat logística.
Ubicat al tercer anell logístic de Barcelona, el Panattoni Park Tarragona ha estat concebut com un complex multiinquilí i compta amb certificacions de sostenibilitat BREEAM. Les naus de nova construcció han obtingut la qualificació Very Good, mentre que l’edifici original disposa de la certificació Excellent en la categoria d’edificis en ús.























