Tarragona convoca la primera Taula estratègica de desenvolupament econòmic

T.E.
16/04/2020

Avui dijous, 16 d’abril, d’11 a 13h del matí, l’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà i la consellera de Desenvolupament Econòmic, Laura Castel, han convocat la primera reunió de la ‘Taula estratègica de Desenvolupament econòmic’. En aquesta primera trobada, de caràcter virtual, les entitats convocades rebran informació de les mesures ja preses per l’Ajuntament de Tarragona davant la crisi del covid-19, així com l’anàlisi de la situació actual.

A partir d’aquí s’iniciarà una ronda d’intervencions per part de les entitats participants, i seguidament es valorarà i es tindrà en compte l’aportació de noves propostes de suport i reactivació de l’activitat econòmica en la situació en la que ens trobem per part dels assistents.

Les entitats convocades rebran informació de les mesures ja preses per l’Ajuntament

La taula va ser convocada la setmana passada i han confirmat la seva assistència la Cambra de Comerç de Tarragona, la CEPTA, PiMEC, CCOO, UGT; representants de la Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya; la URV; així com els representants de les associacions empresarials dels polígons Riuclar, Entrevies, Francolí i Les Gavarres; també estan convocades l’AEQT, l’AEST, la Cambra de la Propietat Urbana, representants del tercer sector de Tarragona, la Confraria de Pescadors, l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre, l’Associació d’hotels de Tarragona i Port Aventura.

Port Tarragona creix un 19% al maig impulsat pels líquids a doll

Port Tarragona creix un 19% al maig impulsat pels líquids a doll

T.E. 23/06/2026 El Port de Tarragona va tancar el mes de maig amb un moviment total de 2,5 milions de tones, una xifra que representa un increment del 19% respecte al mateix període de l’any passat. Aquest resultat permet situar el tràfic acumulat dels cinc primers...