Neix Tastem Torredembarra, la nova ruta gastronòmica dels divendres al municipi

T.E.
5/11/2024

L’Associació AEH Baix Gaià, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Torredembarra i el patrocini de Raventós Codorniu, ha presentat aquest matí Tastem Torredembarra, la nova ruta gastronòmica en la qual, cada divendres, 13 restaurants de la zona poble i la zona platja de Torredembarra serviran platillos acompanyats d’una copa de vi o cava de les bodegues Raventós Codorniu, que variaran cada setmana.

La ruta, que començarà aquest divendres 8 de novembre, farà una aturada durant les vacances de Nadal i tornarà a finals de gener.

Com a promoció, totes les persones que completin el passaport que trobaran als establiments participants rebran una ampolla prèmium de regal. Per completar-lo, cal haver degustat tretze propostes gastronòmiques a qualsevol dels restaurants.

Es tracta d’una iniciativa per potenciar la gastronomia local que té com a objectiu dinamitzar la ciutat entre setmana i promocionar els restaurants que participen en aquesta iniciativa entre un públic de proximitat.

Els establiments participants són: 4 Makis, Oxid, 4 Latas Torredembarra, Ristretto, Bar El Sabó, La terracita de Bella Terra, Pepito Bravo, Bar L’Estació, Pizzeria L’All Negre, El Cau de la Torre, Bar Cervecería La Brava, Restaurant El Cirerer i El racó de la paella.

Els establiments participants, les propostes gastronòmiques setmanals, l’actualitat i les novetats de Tastem Torredembarra es podran consultar a la pàgina de Facebook i Instagram @tastemtorredembarra.

El restaurant Miramar de Cambrils celebra 75 anys d’història

El restaurant Miramar de Cambrils celebra 75 anys d’història

T.E. 19/06/2026   El restaurant Miramar celebra el pròxim 21 de juny el seu 75è aniversari, una efemèride que el consolida com el restaurant més veterà de Cambrils i com una de les referències històriques de la restauració de la Costa Daurada. Fundat l'any 1951,...