T.E.
5/02/2026

Imatge d’arxiu d’una de les curses
Vila-seca celebrarà aquest diumenge, 8 de febrer, a partir de les 12 del migdia al Parc de la Torre d’en Dolça, la tradicional cita del Cos de Sant Antoni, declarada Element Festiu Tradicional d’Interès Nacional, que enguany comptarà amb la participació de 19 cavalls pura sang anglesos.
La cita havia de tenir lloc el passat 18 de gener, però els forts aiguats van deixar la pista en condicions desfavorables. Per aquest motiu, l’Ajuntament de Vila-seca, els jutges i comissaris del Jockey Club Español de Carreras de Caballos, així com els participants, van decidir ajornar l’esdeveniment.
En aquesta edició, la jornada constarà de tres curses. La primera, el Premi Torre d’en Dolça, de 1.700 metres, reunirà cinc cavalls. La segona, el Gran Premi Ajuntament de Vila-seca, de 2.500 metres, comptarà amb set participants, mentre que la tercera cursa, el Premi Patronat Municipal de Turisme de Vila-seca, també de 1.700 metres, acollirà set cavalls més.























