Abertis al·lega pèrdues pel coronavirus per mantenir el peatge de l’AP-7

T.E.
27/04/2020

La concessió finalitza l’1 de setembre.

L’empresa Abertis, concessionària de l’AP-7, vol allargar el contracte d’explotació de l’autopista que acaba l’1 de setembre al·legant a les pèrdues que li ha causat el coronavirus pel descens de trànsit. Segons explica el diari Ara, Abertis vol allargar aquesta concessió el temps que hagi durat l’estat d’alarma.

Les autopistes han perdut molt trànsit però l’Estat no les ha obligat a tancar i, per tant, no les vol compensar. L’empresa pressiona, segons explica el diari, al govern espanyol i als grups parlamentaris al Congrés per mirar d’esmenar els decrets  que no contemplen els casos de les concessionàries de peatge en les indemnitzacions del govern central.

Port Tarragona creix un 19% al maig impulsat pels líquids a doll

Port Tarragona creix un 19% al maig impulsat pels líquids a doll

T.E. 23/06/2026 El Port de Tarragona va tancar el mes de maig amb un moviment total de 2,5 milions de tones, una xifra que representa un increment del 19% respecte al mateix període de l’any passat. Aquest resultat permet situar el tràfic acumulat dels cinc primers...