T.E.
13/01/2022

La nova xarxa d’ex estudiants potencia les relacions professionals i recolza la promoció dels ensenyaments i les activitats de la Facultat.
La Facultat de Química ha posat en marxa el programa “Ambaixadors i Ambaixadores de la Facultat de Química de la URV“, que té com a objectiu formar una xarxa d’ex estudiants (Alumni) interessats en recolzar la Facultat de Química en la promoció dels ensenyaments i activitats que realitza en el seu lloc actual de treball i residència, ja sigui a Catalunya, la resta de l’Estat espanyol, Europa o el món.
Al mateix temps, el programa “Ambaixadors i Ambaixadores de la Facultat de Química de la URV” vol ser també una plataforma que permeti visualitzar les trajectòries professionals dels titulats del centre a través de vídeos realitzats per ells mateixos, i una breu descripció del seu currículum professional i personal. La seva estima a la Facultat de Química, els valors transmesos, la seva història i les fites aconseguides són les credencials que els distingeixen.
Trobada dels primers ambaixadors
La primera trobada d’Ambaixadors i Ambaixadores de la Facultat de Química es va fer el 23 de desembre a la Sala de Graus de la Facultat de Química. La degana, Yolanda Cesteros, i el vicedegà i coordinador del programa, Joan Carvajal, van donar la benvinguda i van lliurar les credencials als primers ambaixadors i ambaixadores:
- Estefania Boix López: Food Contact Regulatory Compliance Expert for EMEA at The Chemours Company.
- Joan González Fabra: Accredited Parliamentary Assistant at European Parliament.
- Jordi Gracia Sancho: PhD. Chief, Liver Vascular Biology Research Group. IDIBAPS Biomedical Research Institute.
- José Luis Jiménez Lasheras: Delegat d’Asfaltos. Cepsa Comercial Petróleo S.A.U. Delegació de Tarragona.
- María Méndez Málaga: Investigador postdoctoral a l’ICIQ.
- Xavier Rius Ruiz: CitySens.
- Albert Solé Daura: investigador postdoctoral al Collège de France.
- Mireia Sueca Comes: PhD Student in Cancer Research at Nottinghamshire, England.
L’acte va comptar amb una sessió sobre innovació de Xavier Rius Ruiz, Alumni del grau en Química i doctor per la URV, i amb una activitat de networking: un speed-dating professional entre els Ambaixadors i Ambaixadores de la Facultat de Química, que va conduir Joan Carvajal.
Per ser Ambaixador i Ambaixadora de la FQ cal ser graduat/da, llicenciat/da o titulat/a de màster de la Facultat de Química de la URV, estar registrat dins el programa Alumni de la URV, i compartir la passió i l’entusiasme pel que representa el centre. Un cop inscrit com a Alumni, cal enviar un correu a deganat.fq@urv.cat per sol·licitar la incorporació al programa “Ambaixadors i Ambaixadores de la Facultat de Química de la URV”. La inscripció és gratuïta.























